Taules Rodones: Comunicació i Moda

Lloc:

Espai Multidisciplinar

Horari:

Dia 31 de Gener a les 17:45h

Descripció de l'activitat:

Comunicació i Moda. L’impacte de les xarxes socials en les estratègies de comunicació tant de les marques ja consolidades com de les noves. Com connectar i maximitzar la relació amb els fans.

  • Yolanda Muelas (Metal)
  • Dadanoias (Blog)
  • Miss Marbles  (Blog)
  • Paul Geddis (Vice)
  • Jose Guerrero (IED)

Moderador: Jürgen Salenbacher
Amb la seva àmplia experiència en estratègies de màrqueting tant per a marques (Adidas, Levi’s, Swatch) com per a celebritats (Michael Ballack, Muhammad Ali, Paulo Coelho), Jürgen va fundar l’agència creativa D-Office, ha treballat com a director de màrqueting per a l’agència The Performers i ha estat guardonat en festivals com l’Art Directors Club, el New York Festivals i el Red Dot. Actualment és professor d’Estratègies de màrqueting Internacional, branding i comunicació a l’Istituto Europeo di Design (IED) de Barcelona.

Per poder assistir a l'activitat cal que t'inscriguis mitjançant el formulari següent: Formulari d'inscripció